vendredi 1 janvier 2016

A gdzie w tym wszystkim my? - wprowadzenie

Cześć!
Witam Cię na moim blogu. Miło mi, że trafiłeś właśnie tu!
Jednak zanim zacznę, wypadałoby się przedstawić.
Zatem jestem Mlle. Alice.
Ten dziwny skrót przed moim imieniem, oznacza francuskie słowo mademoiselle, oznaczającego tyle co nastoletnia dziewczyna, czy niezamężna kobieta.
Skoro to jest już wyjaśnione, to czas przejść do tematyki bloga.
Pewnie większość pomyśli, że to będą moje, nudne opowieści.
Jednak ja tego tak nie widzę.
Będą to historie podzielone na grupy.
W każdej grupie będzie od 5 do 10 historii, gdzie każda, będzie miała ukrytą jakąś część mnie.
To znaczy, że w każdej będzie ukryta inna informacja, inne marzenie...
Pod koniec każdego "sezonu" będę prosiła was o wypisanie wszystkiego, czego udałowam się o mnie dowiedzieć.
Zwycięzcy, będzie poświęcony cały jeden "sezon".
Teraz pozostaje pytanie, po co to wszystko?
Po pierwsze szukam miejsca, gdzie mogę pisać i dzielić się tym z wami.
A po drugie, tak naprawdę nie mamy pojęcia, ilu fajnych ludzi,  może być wokół nas! Prawda jest taka, że każdy większość czasu spędza w internecie, więc dlaczego by nie integrować się tu?
Pozdrawiam i do następnego, Mlle Alice ;D

3 commentaires:

  1. Réponses
    1. Ce commentaire a été supprimé par l'auteur.

      Supprimer
    2. Była literówka ;) Zgadzam się z koleżanką co napisała komentarz powyżej ❤

      Supprimer