mardi 9 février 2016

"10 dni na (nie)głodzie" - Prolog

"Drogi pamiętniku,
Mam taką ważną sprawę. Mianowicie zakładam cię tylko na parę dni. Bo kiedy człowiek nie ma zielonego pojęcia co ze sobą zrobić, musi się uzewnętrznić.
Nie chcę, żebyś się obraził, chciałam być tylko szczera. Może jednak przejdę do całej sprawy.
Zabrano mi iniernet, znajomych, wszystko. A to tylko dlatego, że ktoś, albo raczej coś, postanowiło isć na wieczny spoczynek.
Jedyne co mi pozostało, to jakaś stara cegła, z przed drugiej wojny światowej.  Ponadto na kasę z ubezpieczalni i nowy telefon muszę czekać około 10 dni. Około! To nawet nic mądrego mi nie mowi! Jesteś odcięty od świata i nawet nie wiesz na jak długo!
Cholera, od jutra zacznie się piekło, anarchia i mój koniec.
Eli."

~~~~~~~~~~~~~~~

W roli wyjaśnienia:
To początek cyklu w sumie 12 opowiadań, mających na celu poruszyć pewien bardzo ważny problem zwłaszcza wśród młodzieży.
Mam nadzieję, że wam się spodoba! ;D - Mille Alice.

2 commentaires: